2014 թվականի առաջին հանդիպումը Երևանի Քաղաքապետարանում, հունվարի 16-ին, երեկոյան ժամը 18:00-ից 20:00:
Հանդիպման ընթացքում արված գրառումներ, որոնք դեռ կարիք կա համակարգելու․
Մեր համար ամենահարմար տարբերակները՝
Պնդում ենք բորդյուրներով հեծանվային ուղիները:
Նախ անենք գծանշումներ, հետո երբ արդեն ֆինանսապես ավելի հեշտ
լինի, արդեն սարքենք բուլիժնիկներով:
Էս փուլում շեշտը դնենք գծանշումների վրա:
Նաև ուզում ենք հասկանալ Երևանի բնակիչների վերաբերմունքը էս
երևույթի նկատմամբ:
Գծերը գծվում են կայանատեղերը հաշվի առնելով, որպեսզի հեծանիվների
համար անվտանգ լինի ու բավական լայն՝ թե հեծանիվների, թե մեքենաների համատեղ երթևեկության համար:
Լավ կլինի, որ արահետների ստեղծման / գծանշման պրոցեսին զուգահեռ
նաև իրականացվեն դասընթացներ՝ երթևեկության կանոնների, հեծանիվների ու մեքենաների համատեղ երթևեկության սպեցիֆիկ պահերի և այլնի մասին:
Կայանատեղերի 2մ․40սմ-ից հետո սկսվում ա հեծանվային
1մ․ 80սմ –ը որի մեջ փաստորեն կա ևս 60 սմ մինչև առաջին գծի ավարտվելը ու երկրորդի սկսվելը:
Էնտեղ որտեղ մայթը լայն է, 110 սմ արահետ գծենք, դառնա այլընտրանք,
բայց սա դեռ որ քննարկելու կարիք կա
Հնարավորություն ենք տալիս հեծանվորդին՝ օգտվել այլընտրանքային
տարածությունից, եթե արահետը փակ է կամ անհարմար:
Հրապարակից անցում դեպի արշակունյաց – էս տարբերակը դեռ որ մութ
ա, դեռ պարզ չի
Սայաթ Նովա-Նալբանդյան․․․
Վերջնական ամփոփում
Բոլոր փողոցներում անում ենք կետագծեր, որ նշանակում է, որ թե
մեքենաները, թե հեծանիվները կարող են քշել։ Գծերը լինեն սպիտակ:
Գուցե կանաչ անենք՞
Սկզբի ահմար կետագիծ
Հիմնական ուղերձը՝ մենք դեռ չգիտենք , թե իրականում ինչքան հեծանվորդ
կա, ուզում ենք պարզել, որի համար ուզում ենք իմանանք, ու հենց որ կավելանան, արդեն
կմտածենք հիմնական ու ավելի ապահով հեծանվուղու մասին:
Կետագծերը կարող են հետո աստիճանաբար վերածվել բորդյուրների:
Երթուղին․
Էլի գալիս ենք մատենադարան-էրեբունի թանգարան գծին, որպես ողնաշարային,
մայրուղային գիծ:
Եկեք նաև չֆիքսվենք մի երթուղու վրա, այլ ստեղծենք մի քանի զուգահեռ,
այլընտրանքային երթուղիներ, որոնցից հեծանվորդները կարող են ընտրել:
No comments:
Post a Comment